DırımDırım Yaylası Kamp ve Trekking

Faaliyet Tarihi : 28-29 Eylül 2019Bölge : Sakarya / HendekRota Uzunluğu : 20 KmKatılımcılar :Burak ÖZKOCACIKMirsad DURAKYasemen TOMAKElif KUŞÖmer Faruk KÖSE Bu sonbaharı ve kışın bir kısmını bu bölgede geçirmeyi […]

Faaliyet Tarihi : 28-29 Eylül 2019
Yasemen TOMAK
Elif KUŞ
Ömer Faruk KÖSE

Bu sonbaharı ve kışın bir kısmını bu bölgede geçirmeyi düşünüyoruz.O kadar çok yürünecek yol ve yayla var ki ,uzun zamandır buraları çok ihmal ettik.Her geldiğimizde farklı rotalar çıkarmak mümkün.Bu yüzden geçen hafta da kampımızı Dırım Dırım Yaylası’nda yapmış olmamıza rağmen yine aynı yere kurulduk.Fakat geçen hafta kamp alanımızdan Çamlıca Göleti ,Hacı Fazlı Yaylası , Kerem Ali Yaylası ve Kerem Ali Zirvesine doğru yürümüştük.Bu hafta ise tam terste kalan Kındıra Yaylası,Çiğdem Yaylası ve dönüşte Turnalık Yaylasını yürüyerek Dırım Dırım yaylasındaki kamp alanımıza geri döndük.Sonbaharın döktüğü ilk yapraklar üzerinde toplam 20 kilometrelik bir orta seviye yürüyüş yapmış olduk.Bu bölgeyi seviyoruz.Patikaları,orman içi geçişleri çok keyifli.Araç yolundan yürümek zorunda kalmıyoruz.Seyrek gördüğümüz her ormana girip bir patikaya bağlandık. Sabah 10:30 civarında ayrıldığımız kamp alanımıza 17:45 te geri döndük. Döndükten sonra kısa bir molanın ardından odun toplama,ateş yakma yemek yapma derken saati yaklaşık 20:00 yaptık.Günün değerlendirmesi, 2 haftadır görüşememişliğin biriken konularıyla biraz sohbet ardından herkes uykuya çekildi.Gece gök yüzü o kadar güzel,açık ve yıldızlıydı ki dayanamadım ve herkes uyuduktan sonra tripodumu ve fotograf makinamı çıkardım.Kaptırmışım kendimi,sanırım 3 fotograf için 1.5 saat kadar uğraşmışım. Günün yorgunluğuna ve uykusuzluğuna daha fazla dayanamayıp muhteşem gökyüzünün altında uzanıp bir sigara daha içtikten sonra bende çadırıma çekildim 🙂