Kelimeler Albay’ım, Bazı Anlamlara Gelmiyor

Yer: UludereBölge:Sakarya Hendek (Çam Dağları)Ekip:Burak ÖZKOCACIK , Emre HALBADTarih :24-25 Aralık 2016 Emre de bende kalabalıktan kaçan yaban tipler olduğumuzdan sadece ikimiz  çıktık usulca  yola :-)) sessizce doğayı dinlemeye… Hem yürüdük […]

Yer: Uludere
Bölge:Sakarya Hendek (Çam Dağları)
Ekip:Burak ÖZKOCACIK , Emre HALBAD
Tarih :24-25 Aralık 2016

Hem yürüdük hem konuştuk hem sustuk sonra yine yürüdük….

Araç yolu olmadığı için ve daha önce bölgede ayı saldırıları yaşandığı için insanların  tercih etmediği ve ulaşmasının çok kolay olmadığı bir yer burası.Tam aradığımız yer aslında.İnsan yok,odun çok,dere güzel,su temiz,şelale nefis,manzara tarifsiz,telefon çekmiyor…Daha ne olsun ?

Ve kamp alanına vardık.. Önce çadır ve ateş yerimizi belirleyip çadırımızı kurduk.Sonra çok oyalanmadan odun toplamaya çıktık.Ciddi bir soğuk bekliyorduk akşama,fazlaca odun toplamamız gerekiyordu.Kar ın ağırlığına daha fazla dayanamayıp devrilen ve devrilmek için ufak bir dokunuş bekleyen bir çok ağaç vardı yakın çevrede.Toplayabildiğimiz kadar odun topladık.

Sonra Emre dedi ki madem keyif yapmaya geldik,madem hazıra karşıyız  hadi eldeki imkanlarla  oturup sırtımızı yaslayabileceğimiz bir bank yapalım. Bir küçük balta bir küçük katlanır testere ile aşağıda resimlerde göreceğiniz son derece “sağlam” bank ı ve masayı yaptık.Adamın içinden marangoz çıktı.

E onca yol yürü,çadır kur,odun topla,bank yap,masa yap,ateşi yak derken yorulduk ve acıktık. Etlerimizi ve balıklarımızı ağaç dallarından yaptığımız çatallara kıstırıp güzelce pişirdik.Uzun zamandır böyle lezzetli et yememiştim,ne biraz fazla ne de az pişmiş.Biz bu işi biliyoruz dostum 🙂  Fotolar aşağıda 🙂

Ve kampların en beklenen vakti yine geldi çattı.Ateş yandı karnımız doydu hava karardı içecekler bardağa kondu sigaralar yakıldı .Bundan sonrası saatlerce  keyif,dinlence,sohbet,müzik ve bir o kadar sessizlik…

Tüm bunlardan sonra tulumlarımıza girip deliksiz bir uyku çektikten sonra da sabah enfes bir kahvaltı ve şelaleye yürüyüş bizi bekliyor.

Yaşadığımız güzel anları anlatmaya çalışmak bazen  yoruyor beni,anlatasım gelmiyor,çünkü güzellikleri anlatabilecek güçlü kelimeleri bulmakta zorlanıyorum zaman zaman,bulamıyorum.

O yüzden diyorum ki: “Kelimeler albayım,bazı anlamlara gelmiyor….”