Pandemi Sonrası Kaçış Kampı

Faaliyet Tarihi : YokKatılımcılar : Yok Pandemi tedbirlerine uymak ,bireysel ve toplumsal sorumluluklarımızı yerine getirebilmek adına aylarca evlerimizden çıkmadık,gezip tozmadık….Asosyalleştik,sıkıldık..Yine de sabrettik…Fakat bizler mesai dışı kalan her gününü dağlarda geçiren […]

Faaliyet Tarihi : Yok
Katılımcılar : Yok

Pandemi tedbirlerine uymak ,bireysel ve toplumsal sorumluluklarımızı yerine getirebilmek adına aylarca evlerimizden çıkmadık,gezip tozmadık….Asosyalleştik,sıkıldık..Yine de sabrettik…Fakat bizler mesai dışı kalan her gününü dağlarda geçiren , tepelere ,zirvelere koşarcasına yürüyen özgür ruhlu doğa insanları için bu durum,günlerini evlerinde geçiren diğer insanlara nazaran çok daha zor geçiyordu… Ve sonunda pamuk ipliği koptu…Az kişiyle temkinli fakat muhteşem bir kampa imza attık… Hava bir soğudu bir ısındı,bir yağmur yağdı bir güneş açtı… Hiç önemli değil,kar bile yağsa her şarta hazırlıklıydık,bu defa en minimal değil , en konforlu malzemelerimizle gelmiştik.Hava şartları sürekli değişse de değişiklik göstermeyen tek şey “keyfimizdi…” Hatta işin keyif kısmını bu defa biraz abartmış bile olabiliriz… >

Kalabalık yapacak birilerinin olma ihtimali olmayan, yolu en berbat ,ama kendisi en güzel yeri seçtik bu kamp için…Neresi olduğunu tabi ki paylaşmayacağız 🙂 Benim arabamın yolda yarım metre derinliğinde ki çamurları geçemeyeceğini biliyordum.Bu yüzden Mirsad’ın Ayı’ya bir kaç kez bağlayarak bu kimselerin bilmediği bulamadığı henüz berbat edemediği yakıp yıkamadığı ait olan koca ormana ulaştık…Ve dönerken de geride sadece ayak izlerimizi bıraktık…

Normal zamanlarda ki faaliyetlerimizde sabah erken saatte kampa varıp,hızlı bir şekilde kampımızı kurup hemen sonrasında uzun yürüyüşlere çıkıyorduk.Ve taa akşam üzeri yürüyüş sona erip kampa geri dönüyorduk…Dolayısıyla akşamları vakit bu kamptaki kadar yeterli olmuyordu…Tam da vaktimizin en bol olduğu bu kampta yıllardır her kamp hayalini kurup vakit ayıramadığımız bir şeyi yaptık…Güneş enerjisi ile projeksiyon kurup ,gece mavisi üzerine işlenmiş parlak yıldızlar altında sinema keyfinin tadına vardık… Ateş ocağımızda leziz yemekler pişirdik…Oyunlar oynadik,uzun uzun sohbet ettik.Velhasıl kelam ,aylardır sinirlerimizi yıpratan bu zorlu sürecin yarattığı psikolojik olumsuzlukları orada biraz olsun unuttuk… 5 günün sonunda evlerimize daha mutlu,daha sağlıklı döndük 🙂