Kuzuyayla-Altıoluk-Soğucak 27km Trekking&Kamp

Faaliyet Tarihi : 17-18 Mart 2018 Katılımcılar :Sinan KABACem CANAli Yasin NALCACIOĞLURaşit ÖZTÜRKYasemen TOMAKTansu VURMAZZişan VURMAZBurak ÖZKOCACIK Faaliyetlerimize İstanbul dan katılan arkadaşlarımızın ” bu defa İstanbul’a da biraz yakın bir […]

Faaliyet Tarihi : 17-18 Mart 2018

Tansu VURMAZ
Zişan VURMAZ
Burak ÖZKOCACIK

Faaliyetlerimize İstanbul dan katılan arkadaşlarımızın ” bu defa İstanbul’a da biraz yakın bir yerde kamp yapalım” söylemleri  üzerine, Sakarya İstanbul arasında olan Kocaeli sınırlarında faaliyet yapmaya karar verdik 🙂 Kartepe kayak merkezine çıkarken otellere 3 km kala solda bulunan Kuzuyayla tabiat parkı yoluna girerek 3-4 km kadar ilerledikten sonra kuzuyayla ya vardık.Fakat buranın yolu çok düzgün olduğundan hafta sonları piknikçilerle dolup taşıyor.Bizde kalabalık sevmeyenler olarak planımızı yaparken bunu göz önünde bulundurarak plan yaptık.

Kampımızı Kuzuyayla dan 4 km daha ileride olan Altıoluk yaylasında yapacaktık.Fakat kuzuyayla-altıoluk arası yol tahmin ettiğimiz gibi aşırı çamurlu ve karlı olduğu için araçları Kuzuyayla da bırakıp tüm kamp yükümüzle birlikte Altıoluk a yürüdük ve kampımızı kurduk. Kuzuyaylanın kalabalığının aksine burada bizden başka 1 kişi dahi yoktu.Kamp kurulumu ardından çok oyalanmadan Altıoluk üzerinden soğucak yaylası yürüyüşümüzü başlattık.Nefis manzaralar eşliğinde dereler  tepeler aşıp bakir  patikalarda yürüdük.Yer yer orman gülleri içine düştük mücadele ettik.Soğucak yaylasına varıp kısa bir mola sonrası farklı bir güzergah üzerinden altıoluktaki kampımıza geri dönmek üzere yola koyulduk.Gidişimiz ayrı dönüşümüz apayrı güzeldi. 27 kilometrelik yürüyüşümüzü akşam 19:00 da altıoluk ta kamp alanımızda sonlandırdık.Sonrasında da klasik kamp gecesine start verdik.Akşam karanlığına rağmen yeteri kadar kadar odun topladık ateş yaktık.Gecenin geç saatlerine kadar sohbet edip eğlendik dinlendik.