Kılıçkaya-Karagöl Trekking & Kamp

Faaliyet Tarihi : 7-8 Temmuz 2018 Katılımcılar: Burak ÖZKOCACIKYasemen TOMAKHande GÜLERCeyhun GÖZÜKARASezen GÖZÜKARASinan KABAAli Yasin NALCACIOĞLUCem CANRaşit ÖZTÜRKÖmer FarukMirsad DURAK Eksiklerimiz olsa da neredeyse tam kadro olarak çıktık bu hafta […]

Faaliyet Tarihi : 7-8 Temmuz 2018

Raşit ÖZTÜRK
Ömer Faruk
Mirsad DURAK

Eksiklerimiz olsa da neredeyse tam kadro olarak çıktık bu hafta yola .Yaz kış fark etmeksizin her iki haftada bir olan faaliyetlerimizi iple çekiyoruz gelsinnn diye.Yürümek için,kamp yapmak için,akşam ateş başında yorgun argın halde olsak ta  görüşmediğimiz süreçteki anılarımızı paylaşmak için…Spor ve eğlenceyi birleştirebilmeyi başardığımız için mutluyuz…

Bu hafta Sakarya’nın Geyve ilçesine bağlı Doğancıl köyünün tepeleri olan 1400 metre rakımdaki Kılıçkaya Göletini seçtik kamp için…Her zamanki gibi kamp yeri seçimimizde ilk kriterimiz,sakin olması,medeniyetten uzak olmasıydı… Cumartesi gününün sabahında alana varıp kampımızı kurduktan sonra başladık Karagöl e doğru yürümeye…Gidiş dönüş yaklaşık 25-30 km arası bir yolumuz vardı.Yürüyüş esnasında 1600 metrelere kadar yükseldik ve 1100 metrelere kadar da alçaldık…Bol inişli çıkışlı bir rota oldu.Mevsim nedeniyle aşırı sıcak olması,rota üzerindeki arazinin çorak olması ve patikaların bozulması sonucu girdiğimiz şimşirlikler bize çok vakit kaybettirdi.Bu nedenle de rotayı 20 küsür  kilometrelere kadar kısaltmak zorunda kaldık.Fakat parkurun ve şartların zorluğundan dolayı iyi bir performans yürüyüşü oldu.

Uzun Uzun yürüdük…göl başında balık tuttuk sohbet ettik..Kamp ateşi başında gökyüzündeki sonsuz yıldızları seyrettik…

Fotoğraflar faaliyetimizi özetlediği için bu defa uzun uzun yazmayacağım….