Ilgaz KüçükHacet Kış Zirve Faaliyeti

Faaliyet Tarihi:28-29 Ocak2017Faaliyet Adı: Ilgaz Kış Zirve –Küçük HacetEkip:Murat ALBAYRAKYasemen TOMAKBurak ÖZKOCACIK Ilgaz sen yüce bir dağısın Anadolu’nun dedik ve sabahın 05:00’inde çıktık  Adapazarı’ndan yola 🙂  Kdnz.Ereğli den Murat Abi […]

Faaliyet Tarihi:28-29 Ocak2017
Faaliyet Adı: Ilgaz Kış Zirve –Küçük Hacet
Ekip:
Murat ALBAYRAK
Yasemen TOMAK
Burak ÖZKOCACIK

Ilgaz sen yüce bir dağısın Anadolu’nun dedik ve sabahın 05:00’inde çıktık  Adapazarı’ndan yola 🙂  Kdnz.Ereğli den Murat Abi yi de alacağımız için Karasu Koacaali Akçakoca Alaplı üzerinden Ereğliye geçtik.Son birkaç gündür kar yağışı olduğu için yollar karlı ve buzluydu.Zirve aşkına çıktığımız yolculuğumuz 10 saat sürdü 🙂 Yer yer saatlerce 30km hızla ilerledik.Eğlenceli bir yolculuk oldu . Bir gün öncesinden evlerde hazırlanmış börekler çörekler (Yasemen Hocam yazarken yine canım çekti 🙂  ) ,termos termos çay ve kahve ,ve özleşmişliğin bitmeyen sohbetiyle 10 saati devirdik ve  vardık Ilgaz ın eteklerine.Aracımızı kayak merkezi yol ayrımında ki karayolları bakım atolyesinin bahçesine bırakıp kamp alanına doğru yürümeye başladık.Aractan inip tozluk ve eldivenleri takmaya çalışırken çılgınca esen soğuk rüzgardan belliydi  -30ları göreceğimiz 🙂 yaklaşık 2 saatlik bir yürüyüş ile kamp alanına ulaştık.Hem yol şartlarından dolayı geciktiğimiz için  hem de mevsim şartlarından dolayı ateş yakma  imkanımız olmadı,olmasını da ummuyorduk zaten 🙂 Hava kararmadan anca çadırlarımızı kurup içeriye atabildik kendimizi.Sonra bol eğlence,sohbet,yemek  ve istirahat…ve tabi birde bol soğuk… Cumartesiyi bu şekilde geçirdik,ertesi günü de erken saatte kalkıp Zirveye doğru yürümeye başladık.Zirveye yaklaştıkça soğuk ve rüzgar şiddetini iyice artırıyor,kar yağışı yerini zaman zaman sert tipiye bırakıyordu. kamp alanından Zirveye yaklaşık 5 saatlik yolumuz vardı.Fotoğraf çekmek için 30 saniyeliğine eldivenlerimizi çıkardığımızda soğuktan anında yanmaya ve çatlamaya başlıyordu ellerimiz. Neyse kelimelerin yerini fotoğraflara bırakayım, sıkı bir faaliyet oldu.Ve asla unutmayacağım anlar yaşadım… çok keyif aldım çok eğlendim.Ve bir kez daha anladım ki, yine az/öz  ve doğru insanlarla birlikteydim.