Soğucak Yaylası’nda Sonbahar Trekking&Kamp

Faaliyet Tarihi : 2-3-4 Kasım 2018Rota Mesafesi : 17 kmRota Zorluğu : KolayKatılımcılar :Burak ÖZKOCACIKYasemen TOMAKRaşit ÖZTÜRKSinan KABA Cuma akşamından yola çıktığımız 2 gece 3 günlük ,17 km lik  yürüyüş […]

Faaliyet Tarihi : 2-3-4 Kasım 2018
Rota Mesafesi : 17 km
Rota Zorluğu : Kolay
Katılımcılar :
Burak ÖZKOCACIK
Yasemen TOMAK
Raşit ÖZTÜRK
Sinan KABA

Cuma akşamından yola çıktığımız 2 gece 3 günlük ,17 km lik  yürüyüş rotasına sahip keyifli  bir faaliyet oldu.Sonbaharın huzurunu  iliklerimize kadar hissederken günün gecesinde kara kış ın erken gelen soğunu da epey hissettik. Gündüzleri hafif serin ve güneşli bir hava varken gece çadır içi  sıcaklığı en son Sıfır derece olarak ölçtüm,muhtemelen çadır dışı rüzgarla birlikte hissedilen -5 civarındaydı . Sabahları uyku tulumlarımızdan çıkmamak için alarmları duymazdan gelsekte nafile 🙂 Önümüzde 17 km lik bir yürüyüş olunca biraz geçte olsa kalktık ve rotaya start verdik 🙂 Rota üzerinde mümkün olduğunda orman içi yolları ve patikaları tercih ederken ,kestane toplamanın da keyfine vardık.Güzergahımız üzerinde ki Soğucak mağarasına gireceğimiz için ekipman olarak ona göre hazırlandık fakat mağaraya girmemizle çıkmamız maalesef bir oldu.Önceki yıllarda mağarada yaklaşık 1 saat ilerlemiş ve mağara sonuna kadar gidememişken bu defa 10 dk dan daha kısa bir süre kaldık içeride.Çünkü mağara içinde büyük çökükler oluşmuş ve duvarda hala çatlak kaya parçaları vardı.Çökme riskini göze alamazdık.uzun uzun yazmaya gerek olan bir faaliyet değil bu defa ,çünkü fotoğraflar sonbaharı çok güzel anlatıyor zaten. 🙂